Svátek má: Zora

Regiony

Velikost textu:

Znojemská Beseda získala ocenění jako destinační managment

Znojemská Beseda získala ocenění jako destinační managment

Znojemská Beseda získala certifikaci Lokální organizace destinačního managmentu. Stala se tak pátým držitelem v České republice

Ilustrační foto
5. ledna 2021 - 11:00

Znojmo zažilo v uplynulých letech mimořádný zájem turistů a jinak tomu nebylo ani v poslední mimořádné sezóně. Právě proto Znojemské Beseda podala žádost agentuře CzechTourism a Ministerstvu pro místní rozvoj ČR o udělení certifikace Lokální organizace destinačního managmentu. Protože byly splněny všechny podmínky a požadavky, rozhodla hodnotící komise o jejím udělení. Znojemská Beseda se tak stala teprve pátou organizací v České republice, která na tuto certifikaci dosáhla.

„Stále se snažíme rozšiřovat marketingové aktivity tak, aby bylo Znojmo pro turisty atraktivní. Nechceme jít pouze cestou vlastní komunikace, ale jde nám zejména o to, být mezi hlavními hráči klíčových destinací v České republice. Věřím, že právě tato certifikace, nebo lépe řečeno začlenění mezi lokální organizace destinačního managmentu, nám umožní lépe a efektivněji propagovat město Znojmo a jeho turistické atrakce,“ říká František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, která má cestovní ruch a kulturu města Znojma na starost.



Kategorizace organizací destinačního managementu byla vytvořena za účelem certifikace organizací destinačního managementu. Kategorizace je zpracována ve formě normy, která definuje minimální požadavky na činnost takové organizace. Jde o vymezení a stanovení závazných požadavků, na základě jejichž splnění může být certifikace udělena. Hlavním cílem kategorizace je pak zkvalitnit výkon a efektivitu činností v oblasti destinačního managementu v České republice a přispět ke zvýšení kvality a efektivity realizovaných marketingových aktivit na domácím a zahraničním trhu.



„Je to pro nás další krok, jak být mezi top cíli turistické nabídky v České republice. Protože tato doba napovídá, že ještě v nejbližších měsících nedojde k zásadním změnám v možnosti vycestování do zahraničí, je jasné, že Znojmo bude vyhledávaným cílem domácí turistiky i v nadcházející sezóně. Nejde o to, abychom zvyšovali návštěvnická čísla na našich provozech, ale abychom vytvořili ideální prostředí pro podnikatele ve službách cestovního ruchu,“ doplňuje Koudela.

Město Znojmo a Znojemská Beseda bude nadále úzce spolupracovat s destinační společností ZnojmoRegion, která v okresu Znojmo zastupuje certifikovanou Oblastní organizaci destinačního managmentu. I proto bude nyní nejen město Znojmo, ale celý široký region jedním z hlavním partnerů agentury CzechTourism.

Jihomoravskénovinky.cz informoval Karel Semotam, vedoucí marketingu, Znojemská Beseda.

(rp,jihomoravskenovinky.cz,foto:znojemskabeseda)